I. Općeniti uvjeti i pravila poslovanja

Ovi uvjeti odnose se na prodaju proizvoda objavljenih na Internetskoj stranici www.mojaortopedija.hr  . Korištenjem ove internetske stranice Korisnik stranice www.mojaortopedija.hr  . Kupac potvrđuje da je upoznat i suglasan s Općim uvjetima poslovanja i uvjetima kupnje. Smatra se, da se narudžbom u cijelosti prihvaćaju Opći uvjeti poslovanja i uvjeti kupnje. Kupce upućujemo da se prije same kupovine upoznaju s ovim Uvjetima te iste redovito provjeravaju kako bi bili upoznati sa svim pravima i obavezama. Nositelj svih prava na Internet stranici  www.mojaortopedija.hr   je trgovačko društvo Rozi Step d.o.o.

Pravo korištenja Internetske stranice osobno je pravo Korisnika i ne može se ni na koji način prenositi na druge fizičke ili pravne osobe niti je bilo koji korisnik ovlašten prijavljivati druge fizičke ili pravne osobe. 

Kupac može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je trenutkom narudžbe proizvoda. 

Korisnik je osobno odgovoran za zaštitu povjerljivosti zaporki, na mjestima gdje one kao takve postoje. Korisnik je dužan dati točne, potpune i važeće osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca. Postupanje suprotno tome, ovlašćuje Prodavatelja da uskrati takvom korisniku pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga koje nudi www.mojaortopedija.hr  .

Korisnik je upoznat s činjenicom da ponekad može doći do prekida usluga, ili do događaja koji su izvan kontrole tvrtke Rozi Step d.o.o. te prihvaća da trgovačko društvo Rozi Step d.o.o. nije odgovorno za bilo kakav gubitak podataka uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa, prekidom u komunikacijskoj liniji, neovlaštenim pristupom, neprikladnim ponašanjem, nemarom i slično te drugih slučajeva za koje nije odgovorno trgovačko društvo Rozi Step d.o.o. Uvjeti ovog poglavlja odnose se na cjelokupni sadržaj Internetske stranice www.mojaortopedija.hr  .

ROZI STEP d.o.o. isključuje svoju odgovornost za svaku izravnu i/ili neizravnu štetu koja proizlazi ili bi mogla proizići iz pristupa, korištenja ili nemogućnosti korištenja www.mojaortopedija.hr   kao i za bilo kakvu pogrešku ili propust u sadržaju ove web stranice. Rozi Step d.o.o. će poduzeti odgovarajuće napore kako bi informacije na ovoj web stranici bile točne i precizne, ali zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda postavljene prema informacijama proizvođača. Moguće su razlike stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisanog proizvoda na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda. Svi sadržaji postavljeni na Internetskoj stranici postavljeni su kako bi kupcu olakšali izbor prilikom kupovine.

Trgovačko društvo Rozi Step d.o.o. zadržava pravo u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave ako to smatra potrebnim, ukinuti ili izmijeniti sadržaj Općih uvjeta poslovanja, asortiman proizvoda, cijene proizvoda ili sadržaj Internetske stranice  www.mojaortopedija.hr. Stoga su Korisnici dužni prije svakog korištenja Internetske stranice  www.mojaortopedija.hr  pregledati sadržaj Općih uvjeta poslovanja. Suprotno postupanje oslobađa Prodavatelja bilo kakve odgovornosti. Navedene promjene stupaju na snagu objavom na  www.mojaortopedija.hr  .

Na uvjete poslovanja primjenjuje se Zakon o zaštiti potrošača (N.N.41/14, 110/15).

Informacije o trgovačkom društvu

IBAN kod Zagrebačke banke d.d Zagreb: HR2723600001102243282
Sjedište: Rozi Step d.o.o., Jurkovićeva21, 10000 Zagreb
Adresa elektroničke pošte: info@mojaortopedija.hr
OIB: 49802235217
MBS: 080235514 

Temeljni kapital: 2.525.200,00 kuna
Osnivači/članovi društva: Roza Dragičević, Silvijo Dragičević

Osobe ovlaštene za zastupanje: Adriana Pelko, Roza Dragičević
Upisano u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu

Značenje izraza navedenih u ovim općim uvjetima

1) Prodavatelj – trgovačko društvo Rozi Step d.o.o., Jurkovićeva 21, 10000 Zagreb, Hrvatska

2) www.mojaortopedija.hr   – web stranica u vlasništvu Prodavatelja

3) Kupac – svaka osoba koja je nakon pregleda i odabira proizvoda ili usluge izvršila registraciju svojih podataka te naručila proizvod ili uslugu.

4) Korisnik www.mojaortopedija.hr  – svaka osoba koja web stranicu www.mojaortopedija.hr  koristi u svrhu ostvarivanja kupnje proizvoda oglašenih na istoj ili dobivanja informacija o pojedinom proizvodu

5) Korištenje www.mojaortopedija.hr   – pristup stranici www.mojaortopedija.hr  radi dobivanja informacija o sadržaju iste i/ili ostvarivanja web trgovine

6) Online kupnja ili web trgovina – ostvarivanje kupnje proizvoda putem www.mojaortopedija.hr  

7) Proizvodi – svi proizvodi koji su istaknuti na www.mojaortopedija.hr  , a koje je moguće kupiti putem web trgovine. 

II. Sklapanje i raskid ugovora o prodaji

Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupovina odabranog proizvoda ili usluge putem www.mojaortopedija.hr   web trgovine uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda ili usluge. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu)  i to putem: Internet narudžbe-web trgovina, telefona s ljudskim posredovanjem.

Kupac je ovlašten izabrati mogućnost da ga Prodavatelj informira o novim proizvodima, proizvodima na akciji sl. (newsletter). Nakon uspješno obavljene registracije za (pravilno popunjeni svi traženi podaci) na e-mail Kupca bit će dostavljena obavijest o uspješnoj registraciji. 

Proizvodi koje je moguće kupiti oglašeni su na www.mojaortopedija.hr   a uz svaki proizvod navedeni su podaci o specifikaciji proizvoda te cijena. Cijena i uvjeti dostave navedeni su pod “Načini dostave”.

Odabir željenog proizvoda vrši se spremanjem u „Košaricu” klikom na link „Košarica”. Ukoliko Kupac izvrši kupnju proizvoda koji je, u međuvremenu, prodan tada će Prodavatelj kontaktirati Kupca radi dogovora o daljnjem postupanju (povrat uplaćenog iznosa, kupnja drugog proizvoda ili isporuka proizvoda iste vrste kada ga Prodavatelj pribavi od svojih dobavljača). Prodavatelj, osim netom navedene obveze, ne odgovara Kupcu u opisanom slučaju po bilo kojoj osnovi.

U „Košarici” se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupnju zajedno s cijenom proizvoda i cijenom dostave te ukupnom cijenom (uključen PDV). Ukoliko Kupac želi nastaviti s kupnjom odabire link „Kupi”, a sustav ga dalje automatski vodi do stranice „Narudžba” na kojoj je potrebno potvrditi podatke koje je kupac dao prilikom registracije, adrese dostave, potvrditi ili eventualno izmijeniti dostavu računa i odabir načina plaćanja (virmansko plaćanje, plaćanje pouzećem ili plaćanje kreditnom karticom). Detalji računa se mogu promijeniti u odnosu da li račun prima fizička osoba ili pravna. Ako račun prima pravna osoba potrebno je da kupac unese sve tražene podatke.

Po izvršenju naprijed navedenih koraka web trgovine i odabirom „Kupi” na stranici „Narudžba”, sustav automatski vodi Kupca na stranicu „Potvrda narudžbe”, a na kojoj se nalaze podaci o broju narudžbe, plaćanju kao i obavijest o slanju potvrdnog e-maila koji sadrži ponudu prodaje odabranih proizvoda te obavijest o e-mail adresi i broju telefona putem kojih Kupac može dobiti sve potrebne informacije. Ako je kupac odabrao kartično plaćanje klik na „Kupi” vodi ga na unos podataka vezanih za plaćanje karticom. Također može odabrati i plaćanje na rate beskamatno ukoliko je to plaćanje moguće s karticom kojom plaća.

III. Načini plaćanja

Plaćanje na internetskoj stranici www.mojaortopedija.hr  vrši se u kunama. Cijene su maloprodajne, izražene u kunama i u njima je sadržan pripadajući PDV. Cijena svakog proizvoda određena je za svaki proizvod pojedinačno. Proces upisivanja cijene na stranicu visoko je kontrolirani proces no unos cijena zahtjeva ljudski faktor te podrazumijeva mogućnost nastanka greške. Sve navedene cijene vrijede za kupovinu online, neovisno o eventualnoj cijeni za isti proizvod u trgovini.

Prodavatelj je ovlašten mijenjati cijene bez prethodne obavijesti kao što je ovlašten bez prethodne obavijesti mijenjati cijene isključivo za web shop. Također, Prodavatelj je ovlašten bez prethodne obavijesti u svakom trenutku odrediti popust, dnevne ili tjedne akcije, akcije za pojedini proizvod, grupu proizvoda i/ili za sve proizvode. Navedene pogodnosti mogu biti isključive za web kupovinu što će kupcu biti naznačeno prije same kupovine.

Neovisno od prethodne točke ovih Općih uvjeta, sva naručena roba bit će isporučena po cijenama koje su vrijedile pri izradi ponude.

Naručene proizvode možete platiti na sljedeće načine:

  • Putem virmana i opće uplatnice
  • Karticama Diners, Maestro, MasterCard, Visa
  • Pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda kod dostavljača
  • Plaćanjem na maloprodajnom mjestu prilikom preuzimanja

Plaćanje putem virmana ili opće uplatnice

Ako ste odabrali plaćanje virmanom ili općom uplatnicom na vašu e-mail adresu bit će poslana potvrda Vaše narudžbe. Djelatnici www.mojaortopedija.hr   Internet trgovine kontaktirat će Vas po potrebi.

  • Ako se plaćanje proizvoda vrši putem opće uplatnice, korisnik na uplatnici mora ispuniti sljedeće podatke:

Uplata na IBAN Rozi Step d.o.o.: HR2723600001102243282

Poziv na broj: 99 – broj ponude
Primatelj: Rozi Step d.o.o., Jurkovićeva21, 10000 Zagreb
OIB: 49802235217

Po zaprimljenoj uplati šaljemo naručen/e proizvod/e.
Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.

  • Ako se plaćanje proizvoda vrši putem virmana, korisnik na uplatnici mora ispuniti sljedeće podatke:

Uplata na račun Rozi Step d.o.o.: HR2723600001102243282

Poziv na broj: 99 – broj ponude
Primatelj: Rozi Step d.o.o., Jurkovićeva 21, 10000 Zagreb
Po zaprimljenoj uplati šaljemo naručen/e proizvod/e.
Naručeni proizvodi se dostavljaju kupcu u skladu s uvjetima dostave.

Plaćanje kreditnim karticama

Plaćanje izravno putem Interneta, korištenjem najmodernijeg servisa za plaćanje kreditnim karticama:

  • Diners
  • Maestro
  • MasterCard
  • Visa

 Mastercard  Maestro VisaMasterCard SecureCodeVerified by VisaDiners sigurna kupnja

Plaćanje pouzećem u gotovini prilikom preuzimanja proizvoda od dostavljača

Plaćanje pouzećem omogućuje vam da narudžbe podmirite prilikom same dostave na navedenu adresu odnosno tek kada proizvod vidite pred sobom. Plaćanje pouzećem nije moguće kod osobnog preuzimanja robe u našim maloprodajama. Plaćanje pouzećem vrši se isključivo u gotovini, dostavljaču prilikom same isporuke na navedenu adresu. U slučaju da primatelj nije u mogućnosti zaprimiti pošiljku na definiranoj dostavnoj adresi u trenutku dostave, dostavljač ostavlja obavijest o prispijeću pošiljke.

Plaćanjem na maloprodajnom mjestu prilikom preuzimanja

Naručene proizvode možete preuzeti na našim maloprodajnim lokacijama u dogovoru s djelatnikom Internetske trgovine, odnosno upisivanjem želje za načinom preuzimanja naručenog proizvoda u Napomenu

IV. Sigurnost plaćanja

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem Interneta. CorvusPay sustav osigurava potpunu tajnost Vaših kartičnih i osobnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od Vašeg web preglednika do banke koja je izdala Vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o Vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pri tom potpuno sigurnima.

Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brandova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program Vaša banka uz valjanost same kartice dodatno potvrđuje i Vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.

Corvus Pay sve prikupljene informacije smatra tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za plaćanje.

Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti trajno održavaju i unaprjeđuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom Vaših kartičnih podataka.

V. Registracija

Da biste obavili kupnju na web shopu, registracija nije obavezna. Potrebno je samo u prvom koraku checkout procesa ostaviti važeću e-mail adresu (onu kojoj imate omogućen pristup) kako bi Vam nakon unosa podataka potrebnih za obavljanje dostave bilo moguće poslati potvrdu narudžbe.

Ako ne želite svaki puta tijekom kupnje unositi adresu dostave te informacije o sredstvu plaćanja, preporučujemo Vam brzu registraciju. Potrebno je samo jednom unijeti važeću e-mail adresu, osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, mjesto, broj telefona) te lozinku pomoću koje se pristupa korisničkom računu. Ona može biti proizvoljan niz znakova – što je duža s raznolikijim znakovima, otpornija je na hakersko probijanje.

Nakon unosa traženih podataka, registraciju je potrebno potvrditi klikom na polje “Registracija”. Kreirani korisnički račun ostaje registriran u sustavu, a pristupa mu se kombinacijom korisničkog imena i lozinke na stranici “Prijava”.

U slučaju da ste zaboravili lozinku, na istoj stranici trebate kliknuti na “Zaboravljena lozinka?”. Dolazite do stranice na kojoj možete ostaviti svoju e-mail adresu s kojom ste se registrirali na web shopu, a na koju vam onda sustav automatski pošalje link pomoću kojeg ćete resetirati lozinku i dobiti novu. Nju možete kasnije sami promijeniti u postavkama računa budući da automatski kreirane lozinke nisu lako ‘pamtljive’ (ili samo kliknite na DA kada vas preglednik pita da upamti unesenu lozinku da je ne morate svaki puta unositi kod prijave).

Ukratko, nakon kreiranja računa, za svaku daljnju kupnju potrebna je samo prijava s korisničkim imenom i lozinkom.

VI. Dostava

Troškovi dostave

Dostava za sve narudžbe iznad 500,00 kuna kupljene u www.mojaortopedija.hr internetskoj trgovini je besplatna za područje cijele Hrvatske. Trošak dostave za narudžbe manje od 500,00 kuna iznosi 31,25 kuna.
Proizvodi koji su plaćeni sukladno dostavljenoj ponudi bit će isporučeni Kupcu u roku od 1-3 radna dana, (osim otoka, ovisno o voznom redu trajekta i Dubrovačke regije). 

Ako se odlučite na kupovinu možete odabrati dostavu ili osobno preuzimanje na našim prodajnim mjestima

Proces dostave

Dostavu vrši Prodavatelj angažiranjem renomirane dostavne (kurirske) službe koje obavljaju usluge transporta.

Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. 

Kupac je dužan prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati dostavnicu koji dostavna služba prihvaća kao potvrdu o preuzimanju. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja. Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod, Kupac dobiva sve dokumente koje prate pojedini proizvod (kod kojih je primjenjivo – upute za upotrebu, jamstveni list) te račun.

U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ukoliko to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave te se moli da zapakira proizvod kako bi ga naša dostavna služba preuzela.

U slučaju da kupljeni proizvod Prodavatelj nije u mogućnosti isporučiti u navedenom roku, o tome će obavijestiti Kupca radi dogovora o novom roku isporuke. U ovom slučaju Kupac ima pravo i na raskid Ugovora. Preuzmi obrazac za jednostrani raskid ugovora.

U procesu dostave, roba je osigurana od gubitka.

Cijene dostave istaknute su na www.mojaortopedija.hr i u njima je sadržan pripadajući PDV.

Status narudžbe

Prilikom obrade pošiljke Kupac dobiva obavijest na mail o statusu njegove pošiljke.

VII. Povrati

Prije samog sklapanja Ugovora, korisnik ima mogućnost pregledati Opće uvjete i pravila poslovanja www.mojaortopedija.hr koji su navedeni unutar izbornika Info, te obavijest o pravu kupca na jednostrani raskid Ugovora s obrascem za jednostrani raskid Ugovora iz članka 61. st. 1. i 2. Zakona o zaštiti potrošača (NN 14/19).

Sukladno članku 72. stavak 1. Zakona o zaštiti potrošača (NN 14/19), Kupac može jednostrano raskinuti Ugovor u roku od 14 (četrnaest) dana od predaje robe u posjed Kupcu bez navođenja razloga. 

Korisnik nema pravo na jednostrani raskid ugovora sukladno članku 79. stavke 1.-6. Zakona o zaštiti potrošača (NN 14/19) ako je:

1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena

2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora

3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču

4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe

5. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave

6. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima

Sukladno članku 77., stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 14/19), korisnik je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju i s deklaracijom, te pripadajućim sadržajem i računom, uputama za upotrebu i jamstvenim listom. Rozi Step d.o.o. utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata kupcu uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.
Potrošač snosi trošak povrata robe. 

Pravo na povrat

Nedostaci za koje prodavatelj ne odgovara

  • Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
  • Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
  • Odredba stavka 2. ovoga članka ne primjenjuje se na ugovore koje fizička osoba kao kupac sklapa izvan svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti s fizičkom ili pravnom osobom koja kao prodavatelj djeluje u okviru svoje gospodarske ili profesionalne djelatnosti (potrošački ugovor)
  • Prodavatelj odgovara za nedostatke koje je kupac mogao lako opaziti ako je izjavio da stvar nema nikakve nedostatke ili da stvar ima određena svojstva ili odlike

Pregled stvari i vidljivi nedostaci

  • Kupac je dužan primljenu stvar na uobičajeni način pregledati ili je dati na pregled, čim je to prema redovitom tijeku stvari moguće, i o vidljivim nedostacima obavijestiti prodavatelja u roku od osam dana, a kod trgovačkog ugovora bez odgađanja, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada
  • Kad je pregled izvršen u nazočnosti obiju strana, kupac je dužan svoje primjedbe zbog vidljivih nedostataka priopćiti prodavatelju odmah, inače gubi pravo koje mu po toj osnovi pripada
  • Ako je kupac otpremio stvar dalje bez pretovara, a prodavatelju je pri sklapanju ugovora bila poznata ili morala biti poznata mogućnost takve daljnje otpreme, pregled stvari može biti odgođen do njezina prispijeća u novo odredišno mjesto, i u tom slučaju kupac je dužan prodavatelja obavijestiti o nedostacima čim je po redovitom tijeku stvari mogao za njih doznati od svojih klijenata
  • Kod potrošačkih ugovora potrošač kao kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak

Skriveni nedostaci

  • Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio, a kod trgovačkog ugovora – bez odgađanja
  • Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari, a kod trgovačkog ugovora šest mjeseci
  • Kod prodaje rabljenih stvari ugovorne strane mogu ugovoriti rok od jedne godine, a kod trgovačkih ugovora i kraći rok

VIII. Jednostrani raskid ugovora

Da bi Kupac mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid Ugovora, mora obavijestiti Rozi Step d.o.o. o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora prije isteka roka.

Obrazac za jednostrani raskid Ugovora je potrebno poslati poštom na Rozi Step d.o.o., Jurkovićeva 21, 10000 Zagreb, Hrvatska ili elektroničkom poštom na info@mojaortopedija.hr

U Izjavi je potrebno navesti: broj računa, datum računa, ime i prezime, adresu, broj telefona, telefaksa ili adresu elektroničke pošte. 

Ako kupac jednostrano raskine Ugovor, izvršit će mu se povrat novca koji je od njega primljen, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada Rozi Step d.o.o. zaprimi odluku kupca o jednostranom raskidu Ugovora, osim ukoliko je kupac odabrao drugu vrstu isporuke, a koja nije najjeftinija standardna isporuka koja je ponuđena. 

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je kupac izvršio uplatu. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat. Povrat novca Rozi Step d.o.o. može izvršiti tek nakon što mu roba bude vraćena ili nakon što mu bude dostavljen dokaz da je roba poslana u sjedište tvrtke.

Kupac je dužan robu predati ili je poslati na adresu Rozi Step d.o.o., Jurkovićeva 21, 10000 Zagreb, Hrvatska bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 (četrnaest) dana od dana kada je uputio svoju odluku o jednostranom raskidu Ugovora.

Izravne troškove povrata robe Kupac mora snositi sam. Kupac se moli da prije raskida Ugovora nazove na broj telefona 01/ 455 22 53  ili pošalje upit na info@mojaortopedija.hr kako bi mu bio objašnjen postupak vraćanja robe.

IX. Reklamacija

Ako ustanovite prilikom prve uporabe da je proizvod kojeg ste dobili neispravan ili da niste njime zadovoljni, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake. 

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom, opisom reklamacije i slikom proizvoda elektronskom poštom na info@mojaortopedija.hr .Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije te temeljem vašeg opisa informaciju može li se proizvod zamijeniti za novi proizvod iste namjene, za sličan proizvod iste namjene ili se može za proizvod dobiti povrat novca. U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište.  

Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte e-mailom na info@mojaortopedija.hr

Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te Vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu. 

Vjerujemo da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.

X. Zaštita osobnih podataka

Prodavatelj prikuplja osobne podatke Kupaca samo u mjeri koji su nužni za ispunjenje svoje obveze te ih može koristiti za informiranje o novim i akcijskim proizvodima te dostavu promotivnih materijala, newslettera, unaprjeđenja odnosa s Kupcima i radi provjere drugih podataka neophodnih za online kupovinu.

Pristup newsletter bazi s osobnim podacima Kupaca uz Rozi Step d.o.o., ima i Obrt za računalne djelatnosti i usluge Media X.

Prodavatelj se obvezuje štiti osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca (osim podataka koji su nužni poslovnim partnerima za izvršavanje dostave kupljenog proizvoda). Od ovog se izuzimaju slučajevi u kojima je Prodavatelj po valjanom nalogu ovlaštenih državnih tijela, u skladu sa zakonom, dužan dostaviti ili dopustiti uvid u osobne podatke Kupaca.

Rozi Step d.o.o. ne bilježi broj vaše kreditne kartice niti pohranjuje transakcijske podatke te za naplatu kreditnih kartica koristi usluge treće strane, ovlaštene banke, koja enkripcijom štiti vaše podatke.

Kupac ima pravo zatražiti nadopunu, ispravak ili izmjenu netočnih osobnih podataka.

XI. Izjava o privatnosti

Obavezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

XII. Politika kolačića

Kako bi stranice www.mojaortopedija.hr ispravno radile, one moraju na računalo korisnika spremiti malenu količinu informacija (Cookies). Prema regulacijama EU, Rozi Step d.o.o. prije spremanja kolačića mora zatražiti pristanak korisnika. Korištenjem web stranice www.mojaortopedija.hr Internet trgovina korisnik pristaje na upotrebu Cookie-a.

Korisnik isključivanjem kolačića odlučuje hoće li dopustiti pohranjivanje kolačića na svom računalu. Postavke kolačića mogu se kontrolirati I konfigurirati u web pregledniku koji korisnik koristi za pregledavanje web stranica. Ukoliko korisnik onemogući kolačiće postoji mogućnost da stranica neće moći koristiti neke od funkcionalnosti koje daje www.mojaortopedija.hr web trgovina.

XIII. Pohvale i prigovori

Pisani prigovor, odgovor, obavijesti

U skladu s člankom 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 14/19) u slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti pisani prigovor www.mojaortopedija.hr  internetskoj trgovini. 

Rozi Step d.o.o. Vam omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem pošte, telefaksa ili putem elektronske pošte.

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje ime i prezime. 

www.mojaortopedija.hr će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor će Vam stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

Kontakti:

Za sve informacije, pohvale, primjedbe, reklamacije kao i svake druge obavijesti Kupci se mogu obratiti na:
adresu:

Rozi Step d.o.o.

Jurkovićeva 21

10000 Zagreb

telefaks:

01/2442-052

elektronska pošta:
info@mojaortopedija.hr

Platforma za online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016, diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnje bit će moguće riješiti putem ODR platforme. Platforma za rješavanje sporova dostupna je na internetskoj stranici  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU odnosno sporovi koji se odnose na internetsko naručivanje najprije pokušate riješiti bez uključivanja sudova. 

Ovaj link potrošači mogu koristiti za prekogranične potrošačke sporove. Za potrošačke sporove u odnosu na trgovce iz Republike Hrvatske ta mogućnost ne postoji dok procedura ne bude podržana  potrebnom zakonskom regulativom od strane ovlaštenih tijela RH.

XIV. Ostale odredbe

1) Prodavatelj daje pravo Kupcima koristiti sve usluge na www.mojaortopedija.hr samo za osobne potrebe, u nekomercijalne svrhe. Promjena sadržaja na www.mojaortopedija.hr , u bilo kojem njegovom obliku, zabranjena je kao i kopiranje, javno izvođenje i sl. Uporaba sadržaja www.mojaortopedija.hr na drugim web stranicama je zabranjen.

2) Prodavatelj zadržava pravo dati prava za objavljivanje bilo kojeg materijala, dijelova www.mojaortopedija.hr trećoj osobi samo u slučaju sklopljenog ugovora koji uređuje prava i obveze Prodavatelja i trećeg koji objavljuje informaciju.

3) Pri kupnji bilo kojeg proizvoda, koji je predmet autorskih prava ili prava intelektualnog vlasništva, Prodavatelj ne daje nikakva dodatna prava korištenja i objavljivanja, osim izrijekom dano pravo ili dozvola od proizvođača / distributera proizvoda.

4) Kada www.mojaortopedija.hr odgovarajućim linkovima pruža mogućnost posjeta drugih web stranica, iste nisu u vlasništvu Prodavatelja i ovi Opći uvjeti u slučaju korištenja predmetnih web stranica na primjenjuju se u odnosu na Prodavatelja i Kupca. Prodavatelj te web stranice ne kontrolira i ne preuzima nikakvu odgovornost za bilo koju od njih ili njihov sadržaj. Posjet tim stranicama u cijelosti je na vlastiti rizik Kupca i Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

5) Iako Prodavatelj ulaže izraziti napor kako bi sve objavljene informacije o proizvodu bile točne, moguće je da informacije o određenom proizvodu nisu ažurirane ili točne, a u tom slučaju će Prodavatelj obavijestiti Kupca koji je podnio narudžbu nakon čega Kupac ima pravo ostati kod svoje narudžbe ili je izmijeniti. Fotografije uz proizvode samo su ilustrativne prirode.

6) Prodavatelj zadržava pravo na objavljivanje sadržaja na engleskom jeziku u slučajevima kada:

  • se radi o nazivu proizvoda, dijelova istih ili funkcija na engleskom jeziku

  • se radi o izrazima na engleskom jeziku koji su općeprihvaćeni u hrvatskom jeziku odnosno da se radi o zajedničkoj terminologiji

  • postoji rizik da se značajne informacije ne mogu dovoljno precizno prevesti na hrvatski jezik, a da se ne izgubi njihovo značenje i smisao

Scroll to Top